Turkuaz Yurtdışı Eğitim Danışmanlık

12 Ağustos 2011 Cuma

İngilizceyi İrlanda'da öğrenin!


İngilizceyi İrlanda'da öğrenin!
Plajlardan dağlara, tarihi kalelerden dinamik şehirlere, Oscar Wilde’dan U2’ya, İrlanda dil okullarımızda İngilizce öğrenirken görülecek ve yapılacak birçok şey var! Dublin’de St. Patrick’s Day Festivali’nde yeşile bürünün, tam bir İrlanda kahvaltısı yapın, İrlanda step dansını öğrenin, şehir dışının güzelliklerini ya da tarihi anıtları keşfedin, yemekten edebiyata her şeyi kutlayan sayısız festivallerden birine gidin. Kültürel hazine ve nefes kesen güzellikler açısında zengin İrlanda, İngilizce öğrenmek için harika bir yer!
İrlanda’da sunulan İngilizce kurslarımız;
•Tatil, Genel ve Yoğun İngilizce
•Yoğun Akademik Yıl ve Sömestir İngilizce eğitimi
•Genel Akademik Yıl ve Sömestir İngilizce eğitimi
•İş İngilizcesi kursu
•Başlangıç seviyesi İngilizce kursları
•IELTS hazırlık kursu 
İrlanda’da ‘work and study’ seçeneklerimiz;
•OPUS Ücretli çalışma ve eğitim
•Staj yerleştirme hizmeti
Neden İrlanda’da İngilizce eğitimi?
İrlanda, Avrupa’nın en iyi eğitim sistemlerinden birine sahiptir. Sıcakkanlı ve konuksever bu ülke, eşsiz ve zengin eğitim ve kültür deneyimi sunar. Uluslararası öğrenciler, İrlanda öğrenci hayatına uyum sağlama kolaylığından, iyi huylu ve konuksever insanlarından, güzel manzarasından, hareketli sosyal ve kültürel ortamından ve akademik ve kişisel gelişim için sunulan fırsatlardan oldukça memnundur. Aynı zamanda ülke; müzik, kültür ve sporu ile zengin kültürel mirasa sahiptir. Genç hareketli nüfusu ile dinamik, canlı ve modern bir ülke olan İrlanda oldukça güvenlidir. Her sene daha fazla öğrenci İrlanda’ya gelmektedir.
Bunları biliyor musunuz?
•İrlanda’ya İngilizceyi ilk getirenlerin Normanlar olduğunu
•Bir iddiaya göre, ‘quiz’ (sınav) kelimesinin Dublin’de bir kelime icat ederek bunu 48 saat içerisinde tüm şehre yayacağını iddia eden Richard Daly tarafından bulunduğunu
•İrlanda’nın tamamının nüfusunun 6 milyon olduğunu
•AB ülkeleri arasında en yüksek 25 yaş altı nüfus oranının İrlanda’da olduğunu

İrlanda’da iklim;
İngilizceyi İrlanda’da öğrenin ve serin yazları ve yumuşak kışları ile ılık kıyı iklimini yaşayın. Yıl boyu yağmur yağışının yanında, doğuda yağış, batıya oranla daha hafiftir. İç kesimlerdeki şehirler kıyı şehirlerine oranla kışları daha soğuk, yazları ise daha sıcak geçirirler. Dublin dil okulumuzda eğitim görün ve Dublin’in ılıman ikliminin tadını çıkarın!

İrlanda' da Eğitim ile ilgili diğer detaylar ;
İrlanda'da eğitim almayı planlayan öğrenciler için 2 tür vize programı uygulanmaktadır:
- C Eğitim Vizesi:
İrlanda'da 90 günden kısa eğitim almayı planlayan öğrenciler içindir. İrlanda'da vizesini uzatmak isteyen C eğitim vizesine sahip öğrencilerden, eğitimlerine düzenli devam ettiklerini ispatlamaları, konakladığı aileden iyi kişilikli olduklarına dair referans almaları ve maddi olanaklarının eğitimlerine devam etmelerine yeterli olduğunu ispat etmeleri gerekir.
- D Eğitim Vizesi:
İrlanda'da 90 günden uzun süre eğitim almayı planlayan öğrencilere verilir.
İrlanda'da öğrenci olan Türk Vatandaşları, okulların açık olduğu dönemlerde haftada 20 saate kadar part time, okulların kapalı olduğu dönemlerde süre sınırlamasız full time bir işte çalışma hakkı vardır. D Eğitim Vizesi ile eğitim alacak Türk vatandaşları, Dublin'deki İrlanda Polisine (Garda), kayıt olmalıdır. Kayıt esnasında öğrenciden 2 vesikalık resim, pasaport, okul akseptansı ve kalınan yerin adresi istenir.
Irlanda Öğrenci Vizesi Alabilmek İçin Gerekli Şartlar ve Evraklar :
  BAŞVURULAR FORMU VE EVRAKLAR 3 SET OLARAK HAZIRLANACAKTIR
  Vize formu ( eksiksiz olarak, İngilizce doldurulacaktır. )
  3 adet fotoğraf ( yeni çekilmiş, renkli ve ön cepheden )
  Uçak rezervasyonu
  Vukuatlı Nüfus kayıt örneği
  Pasaport ( geçerlilik süresi en az 6 ay olmalıdır ) ve pasaportun tüm işlem görmüş sayfalarının fotokopisi.
•Vize ücreti
•Tek girisli EUR60 veya 135 TL
•Çok girisli EUR100 veya 225 TL

  Okul veya kurstan kabul belgesi + belgesinde doğum tarihi, pasaport numarası vs.. bulunmalı
  Okul veya kurs ile ilgili ücretin ödendiğine dair belge
  Başvuru sahibi çalışıyor ise iş yeri yazısı ve işyerinin resmi evrakları + Geçmiş iş tecrübesi eğitim detayları kapsayan özgeçmiş (İngilizce olacak)
  Başvuru sahibi öğrenci ise ilgili öğrenim kurumundan yazı
  İrlanda'da bulunduğu süre içerisinde gerekli olan harcamalarla ilgili olarak finansal döküman (en az 6 aylik)
•Sağlık sigortasi (İrlandaki eğitim suresini kapsayacak)
•Bu form doldurulacak.Questionnaire(Formlar Adobe Acrobat Formatındadır)
•Bugüne kadar alınmış eğitim sertifikaları
•İngilizce yeterlilik belgesi ( TOEFL / Cambridge )
•lınacak eğitimin gerekliliğini, eğitimin tamamalandığında Türkiye'ye dönme niyetini, yeterli paraya sahip olduğunu ( Babanın banka hesabı, İrlanda'daki daha önceki eğitimleri sırasındaki transferlerin dökümü )
  Sponsordan alınacak evraklar :
•Ön Yazı
•6 Aylık banka hesap cüzdanı veya maaş bordrosu
•Tapu ve araba ruhsat fotokopisi ( varsa)
•Çalışıyor ya da işyeri sahibi ise iş yeri ile ilgili evraklar sunulmalıdır.
BÜTÜN BELGELER İNGİLİZCE TERCÜMELERİYLE BİRLİKTE SUNULMALIDIR.
Eğitim vize başvurularının kararları en az 6 hafta sürmektedir. Seyahat planlarında bu dikkate alınmalıdır.
EKSİK EVRAK İLE YAPILAN BAŞVURULAR YA DA BAŞVURU FORMUNUN EKSİK DOLDURULMUŞ OLMASI DURUMUNDA BAŞVURULAR DİKKATE ALINMAMAKTADIR.
TÜM EVRAKLAR,  ISTANBUL İÇİN 3 SET - ANKARA İÇİN 2 SET HALİNDE HAZIRLANIP BAŞVURU YAPILMASI GEREKMEKTEDİR.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder