Turkuaz Yurtdışı Eğitim Danışmanlık

28 Temmuz 2011 Perşembe

Eğitimde dünyanın ilk tercihi: ABD

Binlerce üniversite ve yüksek okuldan oluşan dünyanın en büyük üniversite ülkesi ABD, yurtdışında prestijli ve uluslararası geçerliliği olan bir eğitim almak için en iyi seçeneklerden biridir.

Amerika’da eğitim sistemi size farklı seçenekler sunuyor!

Amerika’da lisans eğitimi almak iki farklı seçeneğiniz vardır.
İlk akla gelen seçenek olarak doğrudan bir 4 yıllık üniversiteye başvurabilirsiniz, veya iki yıllık Yüksek Okul (Community College) kaydı yaptırdıktan sonra, 3.ve 4. yıllar için dilediğiniz bir üniversiteye devam ederek lisans tamamlayabilirsiniz. Her iki tercihte de sonuç olarak 4 yıllık bir üniversitenin lisans diplomasını alırsınız.
Yüksek okullar (Community College'ler) Amerika’da yüksek öğrenim için en çok tercih edilen başlangıç biçimidir. Bunun 3 temel sebebi vardır. Birincisi, Yüksek okullara kayıt yaptırmak ve kabul almak, 4 yıllık üniversitelere göre çok daha kolay ve zahmetsizdir. Çoğu zaman yüksek bir TOEFL derecesine ya da
SAT sınavına girmek zorunda kalmaksızın eğitime kabul edilirsiniz. İkincisi, yüksek okullar (Community College), dört yıllık üniversitelere kıyasla çok daha ekonomiktir. İlk iki yılınızı bu okullarda geçirerek çok önemli miktarda tasarruf
edebilirsiniz. Üçüncüsü ise, 2 yıllık yüksek okullardan mezun olan öğrenciler, Amerika’daki 4 yıllık üniversitelerin çoğuna doğrudan kabul edilirler ve eğitimlerine hiçbir aksama olmadan rahatlıkla devam edebilirler, ve bitirdikleri üniversitenin de diplomasını aldıkları için 2 diplomaya birden sahip olurlar.

Dil yeterliliğiniz yoksa önce hazırlık eğitimiyle başlarsınız.

Tercihiniz 4 yıllık bir üniversiteye doğrudan kabul edilmek ise, o halde iki sınava girmeniz gerekiyor.
TOEFL ve SAT. Bu sınavlardan alacak olduğunuz puanlar ile, lise not ortalamanız, başvurduğunuz üniversiteye kabul için çok önemlidir. Eğer İngilizce seviyeniz TOEFL ve SAT sınavlarını geçmek için yeterli değilse, o zaman öncelikle bir
üniversiteye hazırlık programına katılarak bu eksiklerinizi gidermeniz gerekir.

Amerika’da eğitim için birçok farklı seçeneğiniz var.

Amerika’da üniversitelerin yıllık eğitim ücretleri, üniversite, bölge ve eyaletlere göre değişiklik gösterir. Standart bir Amerikan üniversitesinde yıllık eğitim ücretiniz 15.000 – 25.000 USD arasında olabilir. Yıllık konaklama ve yaşam giderleri ile birlikte bir öğrencinin Amerika’da yıllık masraf toplamının 25.000–35.000 USD arasında olacağı söylenebilir.

Amerikan üniversitelerine başvurunuzu Turkuaz Yurtdışı Eğitim ile profesyonelce yapın!

TurkuazYurtdışı Eğitim size Amerika’da birçok üniversitenin kapılarını açıyor. Amerika’da eğitim almaya
karar verdiğinizde tek yapmanız gereken Turkuaz Yurtdışı Eğitim ofisinden bir temsilcimiz ile iletişime geçmek. Akademik değerlendirmeniz ve yeterlilikleriniz tespit edilerek size en uygun Amerikan üniversitelerine başvuru ve kabul işlemleriniz deneyimli akademik danışmanlarımız tarafından başarıyla yönetilip tamamlanacaktır.

Turkuaz Yurtdışı Eğitim tarafından size hem Türkiye’de hem de Amerika’dayken sunulan danışmanlık ve destek
hizmetleri hakkında daha fazla bilgi almak için; www.turkuazedu.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder