Turkuaz Yurtdışı Eğitim Danışmanlık

7 Aralık 2011 Çarşamba

İngilizce Ögrenmenin En Ekonomik Yolu Work - Study Demi-Pair


İngilizce öğrenmenin en ekonomik yolu; 

İrlanda'da bir ailenin yanında çocuk bakıcılığı ve/veya hafif ev işleri yaparken konaklama ve yemek masrafınız olmadan ve hatta haftada 100 Euro cep harçlığı kazanarak tam zamanlı öğrenci olarak eğitime devam etmek.

Irlanda’da Work and Study  - Demi-Pair programi
Demi-Pair; en az 6 ay olmak uzere, haftada 18 saat ev islerine yardimci olarak, ucretsiz konaklama ve haftada 100 Euro cep harcligi karsiliginda bir ailenin yaninda kalan ogrencidir.
Programin 25 haftalik, egitim+konaklama+saglik sigortasi dahil paket fiyati: 3540 Euro’dur.

İrlanda' da Eğitim ve öğrenci vizesi:
İrlanda'da eğitim almayı planlayan öğrenciler için 2 tür vize programı uygulanmaktadır:

- C Eğitim Vizesi:
İrlanda'da 90 günden kısa eğitim almayı planlayan öğrenciler içindir. İrlanda'da vizesini uzatmak isteyen C eğitim vizesine sahip öğrencilerden, eğitimlerine düzenli devam ettiklerini ispatlamaları, konakladığı aileden iyi kişilikli olduklarına dair referans almaları ve maddi olanaklarının eğitimlerine devam etmelerine yeterli olduğunu ispat etmeleri gerekir.

- D Eğitim Vizesi:
İrlanda'da 90 günden uzun süre eğitim almayı planlayan öğrencilere verilir.
İrlanda'da öğrenci olan Türk Vatandaşları, okulların açık olduğu dönemlerde haftada 20 saate kadar part time, okulların kapalı olduğu dönemlerde süre sınırlamasız full time bir işte çalışma hakkı vardır. D Eğitim Vizesi ile eğitim alacak Türk vatandaşları, Dublin'deki İrlanda Polisine (Garda), kayıt olmalıdır. Kayıt esnasında öğrenciden 2 vesikalık resim, pasaport, okul akseptansı ve kalınan yerin adresi istenilir.


• BAŞVURULAR FORMU VE EVRAKLAR 3 SET OLARAK HAZIRLANACAKTIR
• Vize formu ( eksiksiz olarak, İngilizce doldurulacaktır. )
• 3 adet fotoğraf ( yeni çekilmiş, renkli ve ön cepheden )
• Uçak rezervasyonu
• Vukuatlı Nüfus kayıt örneği
• Pasaport ( geçerlilik süresi en az 6 ay olmalıdır ) ve pasaportun tüm işlem görmüş sayfalarının fotokopisi.
Vize ücreti
  • Tek girisli EUR60 veya 135 TL
  • Çok girisli EUR100 veya 225 TL
• Okul veya kurstan kabul belgesi + belgesinde doğum tarihi, pasaport numarası vs.. bulunmalı
• Okul veya kurs ile ilgili ücretin ödendiğine dair belge
• Başvuru sahibi çalışıyor ise iş yeri yazısı ve işyerinin resmi evrakları + Geçmiş iş tecrübesi eğitim detayları kapsayan özgeçmiş (İngilizce olacak)
• Başvuru sahibi öğrenci ise ilgili öğrenim kurumundan yazı
• İrlanda'da bulunduğu süre içerisinde gerekli olan harcamalarla ilgili olarak finansal döküman (en az 6 aylik)
  • Sağlık sigortasi (İrlandaki eğitim suresini kapsayacak)
  • Bu form doldurulacak.Questionnaire(Formlar Adobe Acrobat Formatındadır)
  • Bugüne kadar alınmış eğitim sertifikaları
  • İngilizce yeterlilik belgesi ( TOEFL / Cambridge )
  • lınacak eğitimin gerekliliğini, eğitimin tamamalandığında Türkiye'ye dönme niyetini, yeterli paraya sahip olduğunu ( Babanın banka hesabı, İrlanda'daki daha önceki eğitimleri sırasındaki transferlerin dökümü )
Sponsordan alınacak evraklar :
  • Ön Yazı
  • 6 Aylık banka hesap cüzdanı veya maaş bordrosu
  • Tapu ve araba ruhsat fotokopisi ( varsa)
  • Çalışıyor ya da işyeri sahibi ise iş yeri ile ilgili evraklar sunulmalıdır.
BÜTÜN BELGELER İNGİLİZCE TERCÜMELERİYLE BİRLİKTE SUNULMALIDIR.
Eğitim vize başvurularının kararları en az 6 hafta sürmektedir. Seyahat planlarında bu dikkate alınmalıdır.

EKSİK EVRAK İLE YAPILAN BAŞVURULAR YA DA BAŞVURU FORMUNUN EKSİK DOLDURULMUŞ OLMASI DURUMUNDA BAŞVURULAR DİKKATE ALINMAMAKTADIR.

TÜM EVRAKLAR ISTANBUL İÇİN 3 SET - ANKARA İÇİN 2 SET HALİNDE HAZIRLANIP BAŞVURU YAPILMASI GEREKMEKTEDİR.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder