Turkuaz Yurtdışı Eğitim Danışmanlık

12 Mayıs 2012 Cumartesi

Almanya'da Eğitim



Neden Almanya’da Egitim?

Almanya`da toplam üç yüzün üzerinde ve dünya genelinde ilk 100'de 8 devlet üniversitesi bulunur. YÖK tarafindan taninan köklü Alman devlet universitelerinde yüksek standartlarda egitim alabilir, uluslararasi diploma ve kariyer sahibi olabilirsiniz.


Almanya’da egitim dili Almancadir. Hazirlik egitimi 1 yil sürer. Almanya`da lisans egitimi süresi 3,5 yil, yüksek lisans egitim süresi 1,5 yildir.

Almanya'da üniversite ögrencilerinin yasam giderlerini karsilayabilmek üzere çalisma izinleri vardir.
 Tüm ögrencilerin 1 takvim yili içerisinde 90 gün full-time ve 180 gün part-time çalisma hakki vardir.

info@turkuazarboy.com
turkuazeducation@gmail.com
Sky-Pe: turkuazedu.
http://www.turkuazedu.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder