Turkuaz Yurtdışı Eğitim Danışmanlık

6 Şubat 2013 Çarşamba

Ülkelere göre öğrencilerin çalışma izinleri


İngiltere'de öğrencilerin çalışma izinleri

İngiltere'de 3 tip öğrenci vizesi bulunmaktadır;

Student Visitor Visa: Çalışma izini olmayan 6 aya kadar İngiltere'de yurtdışı eğitim alacak öğrencilere verilen vize türüdür, İngiltere'den uzatılamaz. 

Extended Student Visitor Visa:
Çalışma izini olmayan, 6 aydan 11 aya kadar eğitim alacak öğrenciler için verilen vize türüdür, İngiltere'den uzatılamaz. 


Tier4(General Student Visa)
: İngiltere'de uzatılabilen ve dil eğitimi alan öğrenciler için haftada 10 saat, yüksek lisans ve master programına katılan öğrenciler için haftada 20 saat çalışma izni olan vize türüdür.

Amerika'da öğrencilerin çalışma izinleri

Amerika'da; dil eğitimi, lisans ve yüksek lisans programlarına giden öğrenciler, kampüs içerisindeki işletmelerde, haftada 20 saat part-time, tatillerde ise full-time çalışma iznine sahiptir.

Malta'da öğrencilerin çalışma izinleri

Malta'ya eğitim için giden öğrencilerin çalışma izni bulunmamaktadır.

Avustralya'da öğrencilerin çalışma izinleri


Avustralya'da öğrenciler dil eğitimi aldıkları süreçte çalışma fırsatı bulabilirler. Haftada 20 saat part-time çalışma izni olan öğrencilerin tatil zamanlarında da full-time çalışma izinleri olur. Öğrencilerin Avustralya'da çalışma izini alabilmeleri için en az 12 haftalık bir dil eğitimi programına kayıt olmaları gerekir.


Ayrıca öğrencilerin alacakları eğitim vizelerinin, uzatılabilen vize olabilmesi için en az 40 haftalık bir dil eğitim programına kayıt olmaları gerekir.

Yeni Zelanda'da öğrencilerin çalışma izinleri

Yeni Zelanda'da, bir eğitim kurumuna minimum 14 hafta kayıt olan öğrencilerin haftada 20 saat part-time çalışma izni vardır.

Kanada'da öğrencilerin çalışma izinleri

Kanada'da Master/ Doktora yada Lisans eğitimi alan uluslararası öğrencilerin haftada 20 saat part-time çalışma izinleri vardır. 


Co-op programları Kanada'da eğitim alan öğrencilerin eğitim sonrasında Kanada'da yaşama ve çalışması için imkan sağlar. Co-op programı aldığınız Üniversite/Master yada Sertifika eğitiminden sonra size alınan eğitim süresi kadar
çalışma izni verir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder